اهداء كمك هاي نقدي و غيرنقدي

نيكوكاران ارجمند مي توانند به يكي از روشهاي زير نسبت به اهداء وجوه خود اقدام نموده و ضمن دريافت قبض از رسيدن وجه خود به مؤسسه خيريه سالمندان، اطمينان حاصل نمايند .

  • مراجعه مستقيم به دفتر موسسه:

نيكوكاران گرامي مي توانند با مراجعه مستقيم به دفتر مركزي موسسه واقع در خيابان جهاد، روبروي مسجد الزهرا نسبت به اهداي كمك هاي نقدي و غيرنقدي خود اقدام نمايند.

  • واريز به حساب هاي بانكي:

نيكوكاران ارجمند مي توانند از طريق شماره حساب هاي موسسه، نسبت به پرداخت وجوه نقدی خود  اقدام نموده و قبض آن را جهت دريافت رسيد قطعي به دفتر موسسه ارسال نمايند

  • پرداخت كمك هاي مستمر ماهيانه:

نيكوكاران ارجمند ميتوانند ضمن تماس با شماره ۰۹۱۸۶۲۹۱۶۷۸ و ۳۳۶۸۳۳۹۵ آمادگي خود را جهت پرداخت وجه نقد به صورت كمك هاي ثابت ماهيانه اعلام نمايند و نمايندگان موسسه با در دست داشتن كارت شناسائي معتبر جهت دريافت وجه به ايشان مراجعه نموده و قبض مربوطه را هم تحويل نمايند و نام آنها در رديف نيكوكاران مستمرموسسه ثبت گردد .

موسسه خيريه سالمندان استان مركزي، به منظور سهولت در پرداخت خيرات شما نيكوكاران عزيز اقدام به ايجاد صندوق هایي در ابعاد مختلف نموده كه در محل كار و يا منزل شما عزيزان توزيع و نسبت به تخليه و جمع آوري آن اقدام خواهد شد.

کمک های آنلاین:

  1. واریز وجوه به حساب های بانکی موسسه
  2. پرداخت از طریق کارت های عضو شتاب ( در صورت تمایل گزينه ميخواهم كمك كنم، در سایت موسسه را انتخاب کنید)
  3. کارت به کارت از طریق شماره کارت۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۶۴۱۴۹

یاور گرامی! موسسه همواره علاقه مند به ارائه بالاترین سطح از شفافیت و پاسخگویی به نیکوکاران و ذیربطان خود است، این موسسه همواره در جهت ثبت دقیق اطلاعات مربوط به وجوه اهدایی و کمک های مردمی تلاش می نماید. لذا خواهشمند است پس از واریز کمک های خود به شماره حساب های موسسه ،‌فیش بانکی را از طریق نمابر به شماره ۰۸۶۳۳۶۸۲۱۰۵ با ذکر مشخصات دقیق اهدا کننده شامل نام، نام خانوادگی، تلفن تماس و در صورت تمایل نوع استفاده از مبلغ پرداختی و نذورات خاص را با درج بر روی فیش بانکی یا کپی آن ارسال نمایید و یا از طریق تماس با موسسه مراتب را به اطلاع همکاران ما برسانید.

Jahad Street, opposite Al-Zahra Mosque, at the entrance of Shadi Alley.

Phone

Phone

086-33683395

Email

Email

ravabet.salmandan@gmail.com

میخواهم کمک کنم

میخواهم کمک کنم

راه های کمک به موسسه