با عنایت پروردگار متعال و به همت نیکوکار نیک اندیش، مرحوم حاج سید تقی الحسینی، پس از اعطای قطعه زمینی در روستای ابراهیم آباد، این مرکز در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد و همواره کوشیده است با تیمی مجرب و کارآزموده، بتواند محیط سالم و دلنشینی را برای پدران و مادران عزیز، فراهم آورد.

 این مرکز اکنون با ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر سالمند به صورت شبانه روزی، مشغول خدمت رسانی به مددجویان است و دارای ۲ بخش پدران و مادران  می باشد.

خدمات اجتماعی و مراقبتی، توانبخشی و معاینات منظم روزانه  زیر نظر پزشکان متخصص ، فیزیوتراپ، کاردرمانگر، گفتاردرمان، کارشناس تغذیه، برنامه های تفریحی و نیز برگزاری جشن و مراسم به مناسبت های مختلف در این مرکز انجام می گیرد. 

امید بر آن است با تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران این مرکز و خیرین استان، بستر مناسبی جهت ارج نهادن به مقام والای مادران و پدران، در این مجموعه فراهم آید.

مرکز شبانه روزی ابراهیم آباد:

کیلومتر ۳۰ جاده اراک-قم، روستای ابراهیم آباد

تلفن:۳۳۵۵۲۲۸۲ و ۳۳۵۵۲۰۹۶ و ۳۳۵۵۱۰۷۷

شما عزیزان می توانید کمک های نقدی خود را به یکی از  شماره حساب ها یا کارت های بانکی موسسه خیریه سالمندان استان مرکزی واریز و یا با مراجعه به دفتر مرکزی واقع در خیابان جهاد، روبروی مسجدالزهرا(س)، نبش کوچه شادی، نسبت به اهدای کمک های غیرنقدی و نذورات خود اقدام فرمایید.

شماره حساب های موسسه:

 بانک صادرات: ۰۱۰۳۸۸۳۸۸۶۰۰۹                                     بانک رفاه:۴۵۰۰۵۴۰۰

بانک تجارت:۱۴۰۰۱۳۹۹۴۲                                               بانک ملت: ۱۵۷۴۰۰۸۲۳۲

شماره کارت های موسسه:

بانک صادرات: ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۶۴۱۴۹                                بانک ملت: ۶۱۰۴۳۳۷۷۳۶۰۷۱۸۴۴

Jahad Street, opposite Al-Zahra Mosque, at the entrance of Shadi Alley.

Phone

Phone

086-33683395

Email

Email

ravabet.salmandan@gmail.com

میخواهم کمک کنم

میخواهم کمک کنم

راه های کمک به موسسه